sobota, 16 maja 2015

Rozdział 5 ,,Nie są tak sarkastyczne,przemądrzałe i wkurwiające jak on!"

Lilly

Omówiłam z Dominic'iem,co będę robić,ile zarabiać i gdzie mieszkać.
Okazało się,że będę mieszkać z Kendall'em i jego przyjaciółmi.Po prostu zajebiście!Nie dość,że zostałam wplątana w to państwowe coś,to jeszcze z nimi mieszkam!
-Wszystko załatwione?-zapytał Kendall,kiedy wsiadłam do samochodu.
-Tak.-warknęłam.
-Jedziemy do twojego domu,żebyś się spakowała?-zadał kolejne pytanie odpalając silnik.
-Dobra.-powiedziałam.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Po półgodzinnej jeździe znaleźliśmy się przed moim domem.
Zauważyłam,że ktoś w nim jest.Jakie deżawi.
Oczywiście w domu przebywała Emma.
-Kto to?-zapytał szeptem blondyn.
-Moja przyjaciółka.Co robimy?-odpowiedziałam również szeptem.
-Nie wiem.Wymyśl coś!-rozkazał chłopak.
-Dlaczego nie było cię tak długo i kto to jest?!-pytała brunetka.
-To jest...mój chłopak.-wymyśliłam na poczekaniu.
-Chłopak?-nie dowierzała.
-Właśnie.Chłopak?-Kendall spojrzał na mnie pytająco.
-Tak chłopak.-westchnęłam i walnęłam blondyna mocno w brzuch.
-Ała!-syknął.
-Ups...to przez przypadek.-zrobiłam słodkie oczka,a on wywrócił oczami.
-Czemu nie mówiłaś,że masz chłopaka?Nie wierzę,że tak szybko zapomniałaś o Ross'ie!-dziewczyna wróciła do tematu,a na sam dźwięk JEGO imienia w moich oczach automatycznie pojawiły się łzy.
-Ja...-chciałam powiedzieć,cokolwiek,ale po prostu zabrakło mi słów.
-Może po prostu weźmy te rzeczy i spadajmy stąd?-zaproponował chłopak,który był wyraźnie zmieszany,
Tylko pokiwałam głową.
-Przepraszam.-szepnęłam drżącym głosem i poszłam do swojego pokoju.
Pośpiesznie spakowałam wszystkie swoje rzeczy,wyszłam z domu,a za mną wybiegł Kendall.
Z hukiem zamknęłam drzwi do samochodu i czekałam na zielonookiego.
Po chwili przyszedł i nareszcie stąd odjechaliśmy.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Po godzinie byliśmy przed ich domem,a raczej willą.
Bez zbędnego przedłużania weszliśmy do środka.
-Chodźcie tu!-zawołał,a po chwili w salonie pojawili się trzej chłopcy i trzy dziewczyny.
-Kto to?-jako pierwszy odważył się zapytać najniższy z chłopaków.
-To Lilly.-przedstawił mnie Kendall.
-Hej.-powiedziałam cicho.
-Cześć.-odpowiedzieli chórem.
-Kim ona jest?-tym razem zapytał najwyższy z nich.
-Lilly jest naszą nową agentką.Hura!-rzucił sarkastycznie blondyn.
-Jak fajnie!Jestem Victoria.-wychyliła się drobna,uśmiechnięta dziewczyna.
-Ja Alexa.-powiedziała druga.
-A ja Mary.-przedstawiła się blondynka.
-To Carlos mąż Alex'y,ten obok to James jest wolny,a ten ostatni to Logan on też jest wolny.-wyjaśniała Vic,a mówiąc o Loganie spuściła głowę w dół i jej policzki stały się czerwone.
Nie spodziewałam się,że zostanę przywitana tak miło!One wydają się zupełnie inne niż Kendall.Nie są tak sarkastyczne,przemądrzałe i wkurwiające jak on!
Resztę wieczoru,a raczej nocy dziewczyny opowiadały mi o naszej ,,pracy".
Może spędziłyśmy razem tylko kilka godzin,ale zdążyłam je już trochę poznać.
Victoria jest jedną z najbardziej sympatycznych osób na świecie.Urocz,miła i zabawna.Chyba podoba jej się Logan,ale nie wnikam.
Alexa to strasznie pewna siebie i odważna dziewczyna.
Mary...jest bardzo tajemnicza i skryta w sobie.W naszej ,,dyskusji" udzielała się najmniej.To zabawne,ale jest odrobinę podobna do Schmidt'a.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Długo nie pisałam,więc wybaczcie!
Założyłam nowego bloga http://amancanbedestroyedbutnotdefeated.blogspot.com/
Na razie są tam tylko bohaterowie,ale pierwszy rozdział postaram się dodać jak najszybciej.

Uwaga blog jest oparty na Pretty Little Liars!


8 komentarzy:

  1. Tak suuper rozdział i czekam na następny ! Victorii oczywiście, że podoba się Logan ! Ale oczywiście nie wnikam :D. Kiedy nowy rozdział ? Ok idę obczaić bohaterów na drugim blogu :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥♥♥
      Nie wiem kiedy nowy rozdział :D.

      Usuń
  2. PLL?! LECĘ TAM GDY TYLKO SKOMCIAM :D
    Miło ja przyjęli. Tyle dobrze. Kendall nadal ją wkurza. Kto sie czubi ten się lubi. Bd dwie nowe parki na blogu nioch nioch. KiIlly i Vogan ^^
    już nie mogę się doczekać aż zaczną zabijać.
    Super rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Kendall jest irytujący ! Wkurzasz mnie Schmidt !
    Polubiłam tę Victorie ! Fajna jest ! Tak samo jak Alexa, bo Mary zdaje się... trooooszkę dziwna. :D
    Czekam na nn ! Xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Supcio rodzialik na serio
    Jak będę mieć czas to wejde na twojego drugiego bloga pretty little liats :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział :)
    Kurde szkoda że musiała tak 'oszukać' tą kolezanke. Victorii podoba sie Logan oook ^^
    Czekam na nn ;)
    The Unforgiven

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy next?? Nieumiem się doczekać

    OdpowiedzUsuń