sobota, 2 maja 2015

Rozdział 4 ,,Czy chciałabyś zostać tajną agentką i zawodową zabójczynią?''

Kendall

-Mów jaka to ważna sprawa.-odezwał się mój szef Dominic.
-Więc...-zacząłem,ale do gabinetu weszła Kayslee.
-O...Hej Kendall.-uśmiechnęła się zalotnie.
-Co ta suka tu robi?!-warknąłem w stronę
Dominica.
-Wróciła.-powiedział bez emoemocji.
-Jak to wróciła?!-zapytała.
-Dobrze wiesz,że Kayslee jest jedną z najlepszych agentek.-posłał mi karcące spojrzenie.
-W takim razie czyją partnerką będzie?-spojrzałem w podłogę.
-Myślę,że doskonale znasz odpowiedź na to pytanie.-spojrzał na mnie.
-Ze mną.-parsknąłem śmiechem.
-Tak.
-To ja zostawię was samych.-powiedziała blondynka.
-Powiedz jaka to ważna sprawa.-Dominic spojrzał w papiery.
-W czasie ostatniej akcji była taka dziewczyna...i ona wszystko widziała.-spojrzałem na niego.
-Kendall!!Przecież dobrze wiesz,co zrobić w takiej sytuacji.-wkurzył się.
-Wiem,ale nie chcę tego robić.-przyznałem.
-To poproś Kayslee.-wywrócił oczami.
-W takim razie,dlaczego Mary została partnerką Jamesa?-zapytałem poirytowany.
-Ponieważ James nie miał partnerki.-tłumaczył.
-Ja też nie mam partnerki!-wpieniłem się.
-A Kayslee?-zapytał.
-Ona nie będzie moją partnerką!-krzyknąłem.
-Przyprowadź tu tę dziewczynę.-powiedział zrezygnowany.

Szybko pobiegłem po tą dziewczynę...jak jej tam.Właściwie nie wiem jak ma na imię.

-Muszę cię o coś zapytać.-powiedziałem szybko na widok brunetki.
-Lepiej powiedz po co tu przyjechaliśmy!-oburzyła się.
-Czy chciałabyś zostać tajną agentką i zawodową zabójczynią?-zapytałem szeptem.
-Że co?-zdziwiła się.
-To co słyszałaś.-wywróciłem oczami.
-Takie rzeczy dzieją się tylko w książkach,filmach,ale nie w prawdziwym życiu!Nie!-krzyczała.
-Nie masz wyboru.-wzruszyłem ramionami.
-Ja mam wybór!-sprzeczała się.
-Technicznie tak,ale praktycznie nie.-zaśmiałem się.
-Co to znaczy?-uspokoiła się.
-Albo się zgodzisz,albo Kayslee cię zabije.-wyjaśniłem.
-To niezgodne z prawem.-powiedziała.
-Pracujemy dla państwa.-mówiłem.
-Dobra zgadzam się.-powiedziała po chwili.
-Chodź.-udaliśmy się do gabinetu Dominica.
-To ona?-przyjrzał się jej uważnie.
-Tak.-odpowiedziałem.
-Jak masz na imię?-zadał pytanie.
-Lilly.-westchnęła.
-Ja jestem Dominic,a to Kendall.Chyba mówił co masz robić.-pokazał na mnie.
-Tak,ale nie dokładnie.-spojrzała na swoje czarne trampki.
-Spokojnie będziesz zabijać tylko przestępców i być może będziesz partnerką Kendall'a.-tłumaczył.
-Co znaczy ,,byś może"?-wtrąciłem.
-Postanowiłem,że zrobię ,,konkurs" na twoją partnerkę.-uśmiechnął się.
-Jaki ,,konkurs"?-dociekałem.
-Jeszcze nie wiem.Kendall proszę wyjdź chcę omówić z Lilly szczegóły.-jak kazał tak zrobiłem.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nareszcie nowy rozdział!
Mam do Was bardzo ważną sprawę.Zastanawiam się nad założeniem drugiego bloga.Oto taka zapowiedź.

Znasz to uczucie,gdy w jednym momencie Twoje życie wywraca się do góry nogami?
Kiedy Twoi bliscy stają cię zupełnie nie do poznania?
Osoba,która Cię kompletnie nie zna jest Twoim jedynym oparciem?
Los innej osoby jest tylko i wyłącznie w Twoich rękach?
Czujesz się zagubiony i opuszczony?

Życie Elizabeth obróciło się o 180 stopni.
Jeden wieczór zmienił całe jej życie.

Zobacz ile ludzie są w stanie poświęcić,aby ich sekrety nie wyszły na jaw i ile,aby oni i ich bliscy byli bezpieczni.

Piszcie w komentarzach czy chcielibyście coś takiego czytać.

9 komentarzy:

  1. Po pierwsze super rozdział. Po drugie jak pojawiło się imię Mary to pojawił się na mojej twarzy taki banan, że.. nie wiem o co chodzi ! :D Po trzecie zaaałóż drugiego bloga ! Fajnie się zapowiada i chciałabym już pierwszy rozdział już przeczytać. Po czwarte : Kiedy nowyy rozdział ? A po piąte czekam na następny. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję ♡♡♥♥
      Rozdział pojawi się około 16 maja. Chyba, że uda się wcześniej. Blog najprawdopodobniej też.

      Usuń
  2. Super rozdział ! Mój ulubiony moment - ,,Czy chciałabyś zostać tajną agentką i zawodową zabójczynią?-zapytałem szeptem.''. Jest genialny ! Nie mg z Kendalla XD Podchodzi do obcej dziewczyny i tak po prostu o to pyta ! :D Uwielbiam tego bloga ! <3
    A co do nowego bloga, to ... bd prowadziła tego też, czy zakończysz go ?
    Czekam na nn ! Xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję♡♡♡♡
      Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę z takich komentarzy♡
      Ten blog również będę prowadzić :)

      Usuń
    2. P.S. Zapraszam do siebie ! :D
      www.katelynandkendallstory.blog.pl

      Usuń
  3. Hejka to znowu ja ! :D No więc tak : Witaj ! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards. Pytania na moim blogu w zakładce LBA : http://one-shot-with-btr.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super rodział i zapraszam :) >>>> http://bigtimerushna-zawsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra nadrobiłem bloga. Podoba mi się. łatwo poszło ze zwerbowaniem Lilly. Mam wrażenie że ona ucieknie albo coś... Dobra się okaże :)
    Konkurs na partnerkę? ale dojebał. No cóż. I tak Lilly wygra :D
    Bd się działo. Lubię takie tematy :)
    Nowy blog też zapowiada się ciekawie. Czekam na kolejny rozdział tu i na pierwszy tam ^^
    Bd polecać Cię u sb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś nominowana do LBA na moim blogu
    LINK: http://bigtimerushna-zawsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń